آسانبر کٌرد صنعت

سرویس و نگهداری و آسانسور

آسانبر کٌرد صنعت

سرویس و نگهداری و آسانسور

آسانبر کٌرد صنعت

این شرکت با مدیریت جناب آقای عبدی پور در زمینه ی سرویس و نگهداری , بازدید و مشاوره فعالیت دارد .
مکان : تهران و حومه
برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.
دفتر : 02144652654
همراه : 09120276237

با تشکر
مدیر عامل شرکت آسانبر کٌرد صنعت

وبسایت ما :
www.asanbarkurdsanat.ir
اینستاگرام :
https://instagram.com/kurd.sanat

چگونه آسانسور با کیفیت را از آسانسور نامرغوب تشخیص دهیم؟

 

  • ایمنی :

عملکرد درب باید به طور نرم و ایمن بوده به طوری که به مسافر و بار برخورد نکند ضمنا درب هنگامی فعال شود که کابین دقیقا در تراز طبقه متوقف باشد. به خصوص مشکلی برای عبور صندلی چرخ دار و همچنین تخت بیمارستانی و یا مانعی برای مسافر هنگام سوار شدن به داخل کابین و پیاده شدن از آن نگردد.

  • راحتی حرکت :

شتاب گیری و تغییرات سرعت کابین به گونه ای باشد که باعث عدم آسایش مسافرین نشده و ارتعاشات کابین در حداقل ممکن باشد. صدای تولیدی هنگام حرکت کابین و باز و بسته شدن درب کابین و طبقات، بسیار مهم میباشد.

مدت زمان انتظار در طبقه اصلی، یکی از پارامترهای نشانگر آسانسور با کیفیت است که مرحله ی محاسبات زمان رفت و برگشت کابین و تعداد آسانسور و سرعت آن تاثیر می‌گذارد.

الف – ارتعاشات کابین :

ارتعاشات کابین به دو دسته عمده که شامل ارتعاشات عمودی و افقی کابین است تقسیم می‌شود.

ارتعاشات عمودی کابین که در حین حرکت آن به جهت بالا تولید می‌گردد می‌توان به دلیل مشکلات زیر باشد :

– ایراد در موتور و بلبرینگ های آن

– چرخ های حلزونی موتور گیربکس و ایراد در دنده های مربوطه

– ایراد در فلکه های کششی و شیارهای روی سطح آن

– نامتعادل بودن فلکه های کششی و هرزگرد

– تنظیم نادرست درایو در تابلوهای مجهز به کنترل سرعت

 

– ارتعاشات افقی :

– نصب غلط ریل ها

– نصب کفشک های غلتکی معیوب

– سبک بودن کابین

– فلکه ی کششی نصب شده روی کابین (اگر معیوب باشد)

– ارتعاشات و تاب خوردن سیم بکسلها در هنگام حرکت کابین

 

صدای تولیدی به وسیله ی فن داخل کابین و نیز جریان هوا بین چاه و کابین و نوسان های سبم بکسل ها باعث ناراحتی مسافران داخل کابین به خصوص در آسانسورهای پر سرعت می‌شود و برای همین برای جلوگیری از انتقال صدا در آسانسورهای پرسرعت معمولا بدنه ی کابین ها به صورت دو جداره ای و مقطع آن ها دوکی شکل طراحی می‌شود.

برای کاهش نوسانات ریل ها از کفشک های غلتکی به جای لغزشی استفاده می شود.

برای تهویه ی کابین از کولرهای ویژه که هوای داخل کابین را سرد و گرم کرده به جریان می اندازد، استفاده می گردد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی